Miks on hommikusöök nii tähtis

Inimeste toitumisharjumused on riigiti erinevad, need sõltuvad nii geograafilisest asukohast kui ka kultuurilisest taustast. Näiteks “inglise hommikusöök” võib sisaldada praevorstikesi ubadega, aga itaallased söövad hommikul harva midagi enamat kui ühe. Ja paljud inimesed ei söö erinevatel põhjustel hommikuti üldse mitte midagi.

Hommikusöök peaks lõpetama ööuneaegse "paastu" ja seda süüakse tavaliselt 2-3 tunni jooksul pärast ärkamist. Tervisliku hommikusöögi soovitatav kaloritehulk peaks andma päevasest energiatarbest 15-25%, olenevalt soost, vanusest ja kehalisest aktiivsusest. See aitab taastada keha poolt öö jooksul taastumiseks ja uuenemiseks ära tarbitud energiavarud. Kui jätad hommikusöögi vahele, võib sul tekkida raskusi keskendumisega, võid kergemini ärrituda ja väsida. Toitained, mida sisaldab näiteks Kyäni Sunrise, aitavad vähendada väsimust ja kurnatust*, seega võib hommikueine tõesti aidata sul vältida keskhommikust madalseisu, mis tavaliselt ilmneb siis, kui oled päeva esimese eine võtmata jätnud.

Valgud aitavad meil lihaseid arendada ja säilitada. Kuna keha suudab korraga kasutada ainult teatud koguse valku, on oluline oma söödavad valgukogused päeva peale laiali jaotada. Niisiis on hommikusöök kasulik kogu meie tervislikule seisundile, nii vaimsele ** kui füüsilisele. Lisaks energia (kalorite) saamisele võid tervislikust hommikueinest saada kiudaineid, vitamiine ja mineraale oma keha toitmiseks/hellitamiseks. Kui loobud hommikusöögist või kui sinu hommikusöök ei sisalda piisavas koguses toitaineid, haarad päeva jooksul tõenäolisemalt ebatervislike, tühjade kaloritega toitude järele.

Ära unusta ka oma veevajadust ööune järel taastada. Piisav vedelikukogus aitab sul päeva jooksul keskenduda ja lisaks parandab sinu vaimset võimekust, keskendumist ja tuju.*** Kui jood piisavalt ja sööd tervislikku hommikusööki, siis need on kaks tervislikku harjumust, mis aitavad sul omandada iga sinu kehaorgani ja -süsteemi jaoks vajalikke toitaineid, erandiks pole siinjuures ka nahk. Seega isegi piisavalt vedelikku tarbides, toidad oma nahka seestpoolt, samaaegselt toites seda väljapoolt Fleuresse nahahooldustoodetega.

Päeva õigesti alustamine võib viia järelduseni, et hommikueinet söövate inimeste toitumismuster on on tervislikum nende omast, kes seda ei söö. Aga asi ei ole ainult hommikueine söömises, vaid selles, et hommikusöök oleks maitsev ja tervislik. Sa võid alati Kyäni Sunris'i oma hommikueinesse kaasata, kas lisandiks müslile, mahlale, puuviljadele, või lihtsalt klaasi veega.

Astu sisse e-poodi http://www.minutervis.ee/et/tooted/toidulisandid/ky%C3%A4ni-sunrise ja telli omale püsitellimusega hommikuteks Kyäni Sunrise, et viimistleda oma hommikueinet kõige väärtuslikumate koostisainetega kogu maailmast.

 

* Vitamiinid B2, B3, B5, B6, B12 ja foolhape aitavad kaasa väsimuse ja kurnatuse vähendamisele.

** Vitamiinid B12, C ja biotiin aitavad kaasa normaalsetele psühholoogilistele funktsioonidele ja närvisüsteemi normaalsele talitlusele.

*** Vesi aitab kaasa normaalsetel füüsiliste ja tunnetuslike funktsioonide säilitamisele.

Kontakt

Epost: pood@minutervis.ee
Mobiil: +372 53 666 335

 

Mauri Organic Partnership OÜ

http://www.organicpartneship.eu
E-post:info@organicpartneship.eu
Mobiil: + 372 58 853 232
 

Best Price Domains